O skutecznych reklamach

Skuteczna reklama

Celem reklamy jest takie emanowanie na zmysły człowieka (wzrok, słuch, węch, dotyk), żeby powstał w jego rozumie pozytywny wizerunek produktu i chęć jego posiadania. Efektywna reklama to taka, która nie tylko osiągnie cel zasadniczy, ale i sama w sobie zostanie zapamiętana. Zazwyczaj spotykane odmiany reklamy to:

– telewizyjna (obraz, dźwięk, słowa),

– radiowa (dźwięk, słowa),

– próbki towaru (dotyk, zapach),

– napisy, znaki graficzne (obraz).

Badania podkreślają, iż spora część ludzi jest „wzrokowcami”, więc na tok poznawania i utrwalania emanują impulsy wizualne. Na tę grupę najmocniej wpływać będą reklamy z obrazem tj. telewizyjna, banery, pylony, tablice i kasetony reklamowe. O wpływie tego typu reklam można przekonać się oglądając główne handlowe ulice wielkich miast. Kolorowe, podświetlane, migocące – mają za zadanie zwrócić szczególną uwagę na siebie i na produkt, który reklamują dzień i noc.

Kasetony reklamowe

To znakomity przykład takiej reklamy. Estetyczne wizualnie i bardzo trwałe kasetony są doskonałą wizytówką zakładów usługowych (kosmetycznych, fryzjerskich, stomatologicznych itp.), gastronomicznych (bary, puby), punktów sprzedaży. Technologię wykonania i wygląd można bez trudności przystosować do wymogów interesanta (rodzaj płyty, oświetlenia i grafiki). Można zamówić druk jedno- lub dwustronny, druk uv bądź solventowy, wielorakie materiały i odcienie. Dodatkowym ważnym aspektem tego typu reklamy jest krótki czas realizacji czy też niewielkie koszta.

Comments are closed.